Mellandagsrea

h




Visst är det roligt att få julklappar, men roligast är väl ändå mellandagsrean? Kanske hittar man riktiga fynd som innan kostat alldeles för mycket, men nu har man råd.

Just denna dag var jag inte ute efter något speciellt. Jag följde med Sara för att hjälpa henne med inköpen till nästa stylingjobb. Det var då jag ramlade över detta vita, ribbade, baslinnet från HM Logg. Lite lös i passformen, och jag föll för det lilla Loggmärket nere i hörnet. Jag hittade också ett par jättesöta rosa trosor på HM, 50 % inget att fundera över. På Cubus hittade jag ett par grå trosor, med en litet silvertråd i.
 
Bra basköp tycker jag, kanske fyndar jag nåt mer, jag får se.

/Lisa ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt bra fynd, ett sådant linne skulle jag också behöva :)

2007-01-08 @ 16:08:26
Postat av: Lisa

Anna: Jo, det tycker jag med! Linnet är helt perfekt :)

Postat av: sarah

snacka om fynd! jätte snygga kläder, är det inte det där linnet som har sidenband innan för raden med knappar? :)

2007-01-09 @ 16:18:59
URL: http://artbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback