Nora funderar och filosoferar


1.Imorgon är det nyår ! Wiiie. Ska inte hitta på någor speciellt, till Lisas stuga och sen får vi se vad vi hittar på. :) Vad ska ni göra i morgonkväll? 
2. Den gråa cashmeretröjan från H&M låg i ett av paketen under granen. Frågan är nu om den blir kvar i min garderob,eller om jag ska lämna tillbaka den, jag ser så bredaxlad ut i V-ringat! Men å andra sidan är den otroligt skön och inte alls ful.
3. Skor eller väska? Det är frågan. Ett par jättefina slitet blå ankelboots med en liten rosett från sevensixteen(?) eller den fina väskan med rosetten från indiska? (Rosettperiod) Det lutar åt väskan som jag behöver mest , men ack så fina skorna är.. 
4. Jag lagade mat idag. Spagetti och Bacon. För det mesta brukar det bli så att nånting av de blir klart före det andra. Ganska lång före, så att spagettin/baconen kallnar, men idag prickade jag in tiderna perfekt,framsteg!
5. Ny design på bloggen, Lisa klarade biffen och övervann html-kodernas onda krafter. Fint va? 
6. Ny kategori, tyckte att den passade utmärkt till mig, Nora-filosofen.

/ Nora♥  
 


Kommentarer
Postat av: Fashionable gossip

haha, skitsöt blogg! Behöver ni hjälp med att designa bloggen så feel free to ask! Gott nytt år! :)

Postat av: Elin

GOTT NYTT ÅR :)

2006-12-31 @ 10:42:43
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: antonia

Åh! Ha kvar cashmeretröjan, annars kan jag kanske köpa den....

2006-12-31 @ 11:51:59
URL: http://ainotna.blogg.se
Postat av: Felicia

Gott nytt år! Kram på dig :)

2006-12-31 @ 14:32:33
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Nora

Fashionable gossip: Tacktack, det var väldans fina skisser du hade på bloggen, är det du som har gjort dom?! Desamma! :)
Elin och felicia:Desamma! :)
Antonia:Ja,det skulle du kunnat, men jag bestämde mig för att behålla den. Men kika på H&M, jag såg att för bara några dagar sedan så fanns dom kvar! :)

2007-01-01 @ 17:01:22
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback