Så var det med den saken...

GOSH, vad jag är irriterad just nu! Nobelmidagen imorgon,allt var planerat in i den minsta detalj , men alla bara felar! Som tänkt skulle jag ha Lisas svarta kuvertväska,  lite Chanel 2.55 inspirerad, MEN VAD ÄR DET SOM HÄNDER DÅ?! Joo, Lisa har lovat VICKIS att hon ska ha den ! Gaaaah .. ! Jag som trodde att Lisa visste att jag sklle låna den, MEN ICKE! Så jag ringer lilla söta Vickis och försöker övertala henne att låna min älskade guldiga kuvertväska istället(som jag inte kan ha därför att min klänning är guldig) men hon säger att det minsann inte PASSAR! Hon ska ha en svart klänning med ett vinrött sidenband i midjan, kan hon då komma och säga att det inte passar?! Skulle inte tro det, de skulle ju vara jättefint !  Så nu skulle jag gärna vilja att alla lägger en liten kommentar talar om att det BLIR fint, och att hon ska lyssna på mig, TACK!    


/ Nora ♥  

                  

Kommentarer
Postat av: linnnea

så gåre om man inte frågar lisa i tid :o

Postat av: julia

tycker faktikst hon andra skulle ta guldiga, känns ju lite en formigt med svart! eller?!?!

2006-12-19 @ 12:44:32
Postat av: Nora

Julia: Bra att du håller med mig, jag försökte få henne att förstå det ;) Men allt ordande sig och det blev en jättelyckad fest, kommer ett inlägg sen med lite mingelbilder och sånt! :)

2006-12-20 @ 12:25:37
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Fliickan

Det är ju roligare med en guldig väska till en svart klänning, än en svart väska tycker i alla fall jag.

2006-12-20 @ 15:59:22
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback