Kärlek vid första ögonkastet

Jag är kär! Jag var på stan och satt och fikade, då han kom in. Han var som en uppenbarelse. Jag ska försöka att beskriva honom så bra som möjligt, om jag ändå hade haft en kamera i väskan.

Han hade ett par gråsvarta stuprörsjeans från
Lee. Ett par vita tjocksockar som skymtade under de snyggt slitna bruna bootsen. I hällorna på jeansen hade han ett smalt, brunt skärp, antagligen second hand. Upptill hade han ett vitt linne och en kort, svart, skinnjacka i bikermodell. På huvudet hade han en stickad militärgrön mössa, och över axeln bar han en vit tygkasse, med urtvättat tryck.

I mina ögon var han helt perfekt!

/Lisa ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

Låter underbart :)

Postat av: sofia

haha, hoppas du hittar honom igen :)

2006-11-26 @ 21:37:08
URL: http://sofaja.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas ni får en romans :)

2006-11-27 @ 15:15:57
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback