Lista

Vill ha mest just nu.
Skor
: Dom underbara slitet blåa ankelbootsen  på crispin
Klänning: En klänning till Nobelfesten som går av stapeln om några veckor. Söker ispiration för att sedan sy.
Jeans: Älskar Acnes stilrena design, men dom passar tyvärr inte så bra på mig.
Sjal:Röda Korset forever. Just en en mönstrad Pucci-inspirerad.

Ett eller annat..
Chloé / Celine
: Chloé.
Fendi B-bag / Fendi spy: Fendi spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin.
Latte / Cappucino: Latte, men helst en chailatte på Waynes...
Coca Cola / Pepsi: Trocadero
Paris / Nicole: ha, lätt , Nicole!
OC / Beverly Hills 90210: Beverly, klassikern...
Puss / Kram: Kram
Pastasallad / Kycklingsallad:En pastasallad med kyckling tack!
Fläkt / Solfjäder: Solfjäder, det blir inget annat av.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Nej , men att jag har haft andras egenskaper.
Gjort bort dig för den du höll kär? har jag säkert , men det var länge sedan jag var det.
Snubblat runt i dina klackar? Nepp, faksikt inte, har ju tränat i pauserna på top model sen det började för ett par år sedan. ..
Varit avundsjuk på någon? Joo, jag har ju dock det.
Hatat någon? Haha, sällan! Klart att jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback