Dagislängd

Det är definitivt det nya modeordet i hårvärlden. Eller, rättare sagt, det är inte det än, men det kommer att bli, så brilliant är det. Det var min, vår, käre vän Anna som kom på det. Hon klippte page för ett tag sedan och klagar nu på att det det har växt ut till dagislängd. Ingen riktig längd allstå, utan lite mittimellan och oplanerat. Och bara lugn Anna, jag googlade på det och fick snabbt en bekräftelse om att du var först. 0.00 träffar.

Jag har också kommit till dilemmat dagislängd. Ska klippa mig idag och vill göra lite förändring. Jag tror att det får bli en Page. På mig som har ganska självlockigt hår, så kanske det blir lite i stil med Kate Bosworth, eller det är iallafall vad man kan hoppas. :)


/ Nora ♥

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag tkr att du ska klippa så! Jag klippte dagispage igår! hihi, dte blev jättebra faktiskt, bättre än väntat!

Postat av: Elin

Det är sött!

2007-01-27 @ 16:27:47
URL: http://speedofsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback