Minimarket

Ooh yes, de är mina nu! Alldeles perfekta byxor/jeans...typ tights nästan? Jag som tjatar om blommor, det här var ju bara för bra för att vara sant! Jag kommer att matcha dem med skinnjackan och stora, tjocka halsduken. Ungefär såhär.

image1639
Från Minimarket, 70 % rea av 1199, alltså 359 kronor! Det är ju ingenting!

Lisa


Love

107635-1637
Åh. Titta vackert. Jag vill också ha sönderblekt hår.

Förresten orkar jag inte göra så många och vettiga inlägg, som ni nog har märkt. Det är som om skolan är det ända som går runt i mitt huvud nu och jag längar bara tills imorgon då engelskaprovet är avklarat och det är lov. Då ska jag sy, rita, göra fina kollage och sedan ska jag fylla bloggen med massa inspiration. Det lovar jag. Jag vill vill vill nu.

Nora

Inspirationsalbum

Lisa och Nora sidanKate MosssidanNoras inspirationssida
Titta vad jag hitta! Bilder på mitt och Lisas inspirationsalbum, som vi började med typ för ett år sedan. Kanske man ska ta upp det igen. Titta Kate Moss-sidan. Ååh. Fast jag skulle gärna kunna ha skippat den där listan i mitten.

Men alltså. Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag. Jag har haft friluftsdag, och pluggat. Så intressant har jag haft det. Och verkligen pluggat. Trån kl. 2 till Grey´s började. Shit vilken pluggis jag är. Vad har ni gjort idag?

PUSS
Nora

Inget vettigt

En mycket händelserik dag, pardans. Alla niorna på skolan. Skrattretande, men det var faktiskt lite småkul! Inte mycket har jag gjort till bloggens nytta heller, men jag skyller på vårt späckade schema. Men snart är det lov, snart så.

Jag utnyttjar mitt alldeles för stökiga rum, och min fingeravtrycksfulla spegel, för att ta kort på mina inte alltför spännande kläder.

107635-1636107635-1632
107635-1633
Acnelinnet, dubbla strumpisar och hotpants i all sin enkelhet.

Lisa


Back to the future

Nu är jag tillbaka efter en helg i Åre, om ni ville veta vart jag tog vägen där ett tag.

Inspirationen har jag fått tillbaka nu
, min svacka är över! Jag tror att det beror på att våren börjar komma fram. Jag har t.o.m. plockat fram mina solglasögon nu, då blir det riktig stämning.

Jag tjatar om blommor, så på lovet ska jag fara till Röda Korset i Härnösand, rena guldgruvan. Mycket grejer, till inget pris. Det tipsar jag er om! Där hoppas jag hitta ett blommigt tyg, precis som Carin Westers, för jag har insett att hennes klänning är lite för dyr..

 

107635-1626107635-1624

 

Lisa


Nu är tovorna nästan borta

107635-1606
107635-1616

Jag tänkte att jag skulle lägga ut de här bilderna för att ni skulle få se mitt nya hår, men sedan insåg jag att jag det såg man i förra inlägget. Fast sedan tyckte jag synd om bilderna så jag laddade upp dem iallafall. Förövrigt har jag insett att mina armar är som kakdeg och att det kanske skulle vara bra med lite musker. För sådant ska tydligen vara bra. Vill ni nå mig så vet ni vart jag hänger, på gymmet. Längst in bland de tunga grejerna nivet.

Puss bebisar!
Nora

A glass of water longing for the ocean

107635-1614107635-1615107635-1613
107635-1610107635-1608107635-1611
Bilder: Anna
Dubbla koftor (så ni inte trodde att jag frös. Fast det gjorde jag), den stora second Hand.
Sjal Röda Korset, skor Lisas, från en loppis, kjolen har jag sytt och linnet är från Weekday. Just det, väskan är också från Röda korset.


Hej. Idag såg jag ut så här när jag och Anna var på stan, och nere i hamnen och tittade nostalgiskt ut över havet och saknade sommaren.

PUSS
Nora

Ps. Känner ni förresten igen rubriken? Jag skulle kunna citera den låten hela livet. Hejdå igen.

Hey

Min vän Andreas har skrivit en liten saga om mig. Sådant är fint tycker jag, även om jag inte kanske framställt helt fördelaktigt. Han har startat en ny blogg också (länk i namnet), den borde ni också läsa, då blir han glad. Den handlar om mat och honom ungefär. Men sådant tycker vi ju om. Ge han massa fina kommentarer också så blir han ännu gladare.

LÄS HÄR

Underbart.

107635-1594

107635-1599

107635-1597

107635-1596

107635-1595

Jag älskar de här bilderna. Fast det gör ju typ alla och jag vet att de inte är nya och att massa andra har lagt upp dem före mig. Men klaga inte på mig. Fan det är nog jobbigt iallafall. Jag vill vara vuxen, jag vill vara stor, jag vill bo i min egen lägenhet och laga min egen mat. Jag vill ta hand om mig själv! Jag vill faktiskt det. Och jag skulle klara det. Hör du det mamma, jag skulle klara mig jävligt bra utan dig! Nä okej nu kom jag från ämnet, det där var bara en replik som jag har i teatern. Man har dom liksom i huvudet hela tiden. Men bilderna är alldeles för fina för att inte tas fram under sängen igen. De har inte blivit dammiga. Vackra saker tar inte åt sig damm.

Ps. Jag har klippt mig. Ds.

Februarilista

 Jag gjorde en lista i januari, så jag gör en i februari också. 

107635-1592107635-1593
Foto: Joel Rhodin
  • Våren kom till Sundsvall igår!! Jag vill först och främst ha sopade gator. Men någonting som jag verkligen längtar efter är att slippa den där extrakoftan man har, bara för att man fryser ihjäl annars.
  • Carin Westers blommor. Ja, jag menar allvar. Jag gillar mönster nu helt plötsligt. Blommor är ju hett, och Carins klänning är ju bara för underbar! Nu med heltäckande strumpbyxor och kängorna till. I sommar kör jag barbent och gladiatorsandaler. Vad säger ni om det?
  • Jag är kanske lite efter, men Vikings gummistövlar! Jag har gått och klämt på dem i några månader. De är dyra, men såå fina.
  • Läderband att vira flera varv runt midjan.
  • Strumpor + gladiatorsandaler
  • Får man skriva trådlöst bredband? Fast det inte passar in i min "modebloggarlista"?
  • Robyn, sjukt snygg och bra! Jag har börjat lyssna på henne igen.

Lisa

You and me baby, you and me

107635-1588
107635-1583
107635-1589
Foto: Anna

Lisa


S-svar del 2.

Svar del 2

Hade ju glömt bort det här med frågorna, men här kommer del 2!

107635-1580

Postat av: Elin
Hur ser en perfekt dag ut?
Nora: En perfekt dag..en perfekt dag är på sommaren, att vakna upp och det är underbart väder. Man har inte så mycket planer, så man går ner till Sidsjön, badar och sätter sig på en brygga med trevligt sällskap. Fika har man med sig också. Där sitter man i flera timmar, för att det är varmt hela tiden. Sedan på kvällen så går man ut och har kul, träffar massa folk, i bara ben och linne.  Hur ser eran perfekta dag ut?
Lisa: En perfekt dag för mig är att inte känna någon som helst press, eller stress för den delen. Man får ta allt som det kommer, i sin egen takt.

Postat av: Angelica
Hur lång är ni?
Nora: Jag är ungefär 1.66 skulle jag tro. Lisa: Jag är nog runt 1.70.

Bästa årstiden?
Nora: Sommaren, lätt! Hela året är en lång väntan på sommaren.
 Lisa: Sommaren slår allt, men en riktigt vit vinter är också fint.

Vad har ni för kamera?
Nora: En casio exilim, rosa, med 10.1 megapixar. Men ofta fotar Anna åt mig, och hon har en Nikon D40x.
Lisa: En Samsung GX1L

Postat av: L I S A
Hur långa kan ni tänkas vara?
Svaret ser du lite längre upp :)

Hur svarar ni i telefon? Hehe
Nora: I mobilen "Hallo?", eller "Hej" om jag ser vem det är. Eller med asful röst om det är någon av mina töntkompisar som är lika ful som jag "Heeeeeeeeeeeeeej Liiiiisa" (tex)
Lisa: "Hallå", eller om jag ser vem det är; "Nämen hej" eller "Vad vill du?" haha!

Beskriv !varandra! med 3 ord.
Nora: Lisa är..Lisa är väldigt söt, lugnande och nördig (på ett bra sätt, som jag gillar).
Lisa: Nora är virrig, fairy och såklart väldigt snygg!

Postat av: LinnRuby&Millan

hur gamla är ni?:)

Vi är födda 92 :)

Postat av: L.

vad har ni för framtidsplaner?
Nora: Efter studenten ska jag ha jävligt kul så länge det går, resa en massa och träffa nytt folk. Jag ska bo på massa olika ställen. Sedan ska jag ta mig i kragen och med hjälp av mina erfarenheter ska jag skaffa en jävligt bra karriär. När jag har skaffat mig det så vill jag nog ha familj, iallafall barn. 

Lisa: Jag ska ut i världen! Lära mig nya språk, och vara skitsnygg! Jag ska ha riktigt kul tills det är dags att göra något vettigt (typ skaffa jobb), fast jag ska såklart hitta något som jag tycker är kul att hålla på med. Senare ska jag skaffa mig familj, och barn vill jag ha! Men max två. 


Hur många pojkvänner har ni haft?
Nora: Inga, än så länge.

Lisa: Inget seriöst.

Postat av: Anna olsson

vad lyssnar ni på för sorts musik?
Nora: Vi lyssnar på väldigt olika! Just nu lyssnar jag mycket på Babyshambles, Queen, The Ark, Hardcore superstar, David Bowie, Spice Girls. Laddade just hem från Juliette Lewis, jävligt bra faktiskt.

Lisa: Hip hop och RnB, Nora hatar min musiksmak! Jag gillar Justin, Timbaland, svenskt som Snook, med lite blanding av t.ex. Lykke Li, The Fray och Mando Diao. Det varierar, men mest hip hop.

Vad är ert favorit program?
Nora: Desperate! Alltid. Och Vänner.

Lisa: Jag säger som Nora, Desperate! Men annars tycker jag om alla serier på söndagsmornarna, ligga i sängen och bara strökolla till frukosten.

Bästa affärerna?
Nora: Röda Korset, H&M, Beyond Retro tycker jag.

Lisa: H&M, Röda Korset och Weekday gillar jag.


Bästa staden?
Nora: Jag vet faktiskt inte riktigt, har inte varit i så många städer. Just nu vill jag väldigt gärna åka till London. Göteborg är ju också väldigt fint och Stockholm är ju inte fel.

Lisa: Stockholm!


Postat av: Okurt

När kommer ett fint inlägg om eran fina vän okurt/lency/okan/oken/okis/lennan/lencyfrid/lennybenny,? hahhaha:D:D
Aldrig. Hon är för töntig.

Postat av: elins

Nora: är du rysk? nej jag bara skoja (: hur ser drömpojken ut?
Nora: Haha, nej, jag är inte rysk, helsvensk. Drömpojken är lång, men inte för lång, smal, absolut inte biffig, fast vältränad rygg. Sedan har han brun/svart smålockigt hår. Lite tovigt också, så jag inte känner mig ensam. Han har skitsnygga kläder, som han bara har slängt på sig på morgonen. Perfekt matchande omatchande. Det blir alltid bra eftersom hans garderob bara innehåller snygga kläder. Just det, han har de bruna bootsen som fanns på Bianco förrå året också. Mina få krav där.

Lisa: Okej Nora, keep looking! Han lär ju knappast finnas i Sundsvall iaf. Min drömpojke ska ha bra hy, xxtremt viktigt! Välformade ögonbryn är också ett plus. Han ska vara smal, han behöver inte vara alltför lång, men längre än mig iaf. Han ska ha bra stil, gärna kläder som jag kan låna. Han ska vara brunhårig och ett par gröna ögon skulle inte sitta fel.

Postat av: Jessica

Var går ni för linje eftersom ni får göra så roligt projektarbeten?
Vi går bara i nian, men vi har bäst skola så vi får göra massa roliga saker ändå. Typ fixa nobelfest.


Postat av: Anna
hmm ok..vilka tre plagg skulle ni inte kunna leva utan?
Nora: Svårt..strumbyxor, en kort hög tight kjol, och min stora stickade kofta från Myrorna.
Lisa: Svarta långa koftan, Acnelinnet (linnen), ett par lössittande byxisar.

Postat av: Karin
Vad roligt.. vad är era framtidsplaner? och var bor ni, för det har jag inte kollat.
Nora och Lisa: Det kan du läsa i en fråga ovan :) Vi bor i Sundsvall.

Postat av: unique lover

vilka äffaren i s-vall gillar ni bäst? näst efter unique då;) haha!:P

Nora: Haha unique ja. Nej men mina favoriter är nog Röda korset, H&M och Bianco. 
Lisa: Team Sportia, Donken, Teliabutiken (mysig stämning) och Hälsokost. 

Hejsvejs! 


The last goodnight


107635-1572107635-1572
107635-1574107635-1576
Jag, Anna och Nora fotade i torsdags, här var några pics som jag har tagit. 

Lisa



107635-1567

107635-1570
107635-1579
Såhär såg jag ut i torsdags, då vi först fotade och sen fikade på stan. 

Kappa, H&M
Sjal, Monki
Kängor, lånade från Nora
Ulltisha, Weekday
Geekbrillorna

Lisa

I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me

107635-1565

107635-1561

107635-1563

107635-1566

107635-1562

Okej, nu blev det ju samma bilder som hos Anna, ganska fantasilöst. Men jag gillart!

Release me

We can play your favorite game another day

107635-1551
107635-1553107635-1554
Skjorta från Röda Korset, Skorna är Lisas som hon har köpt på en loppis för tio kr, hårgrejen är en sjal som jag hittade hemma. En väldigt billig klädsel helt enkelt.

Idag var det vår. Det sa jag igår och i förrgår också, men då ljög jag båda gångerna, för då blåste det jättemycket och var kallt. Men idag var det sådär friskt ute som gamla tanter brukar säga. Idag talar jag sanning.

Puss, ni är söta!
Nora

107635-1548

107635-1550107635-1547
Jag har haft en väldigt trevlig Alla hjärtans dag måste jag säga! Först foto med Anna och Nora, sedan fika på stan med girlpowergänget, mysigt. Lite senare på kvällen var jag på bio, P.S. I love you. En riktigt sevärd film, fast jag tror att man uppskattar den mer, om man läst boken innan.

På söndag blir det sydag med Nora. Vi får se vad vi snor ihop då..

Lisa


behind your back

image1545
 Anna och Nora, bilden tagen av Lisa.

En bild från förut idag.

Ps. Har förresten shoppat massor på Monki, alla reaplagg kostade vara 20 kr! Tror det blev 240 eller något, men skulle bli 4050, sjukt bra. Vi är visst inne i en fyndarperiod.

Rosett

107635-1540107635-1539

Igår hade jag Lisas sammetsfluga i håret som en jättestor rosett. Fint tycker jag. Något annat fint är att vi är lediga idag och imorgon, lärarna har studiedagar eller något. Så nu ska jag, Lisa, Linnea och Vickis ner på stan och fika i det vädret som ser ut som vårväder men är jättekallt och blåsigt. Men det gör ingenting. Jag, Anna och Lisa har fotat lite också, visar ett smakprov sedan.

Puss lovers!
Nora

Naked face

107635-1537107635-1538

Idag har jag och Lisa shoppat mycket för en billig peng vill jag lova. Har Röda Korset så att man får fylla en påse för hundra kronor, är vi inte sen att utnyttja det. Bland mycket annat köptes denna skjorta, lite gardinlängder, som troligen blir kjolar, en kavaj från Banana Rebublic, en kjol som jag trodde var ljusgul med visade sig vara beige, och lite annat från mig. Lisa köpte världens finaste stickade tröja, en väst, ett par byxor, tyger, en väska och säkert något mer. Allt detta för 145 kr mina vänner.

Visar resten en annan dag! Puss
Nora

Februari

 107635-1533107635-1535

  • Skira material. Jag orkar inte med mera ylle.
  • Blommigt. Trodde att jag hade kommit ur min blomperiod men det verkar vara mer än bara en period.
  • Kattögon och färgade läppar. Måste hitta en ny eyeliner som jag inte är allergisk mot bara. Tips? 
  • Rött. Min favoritfärg men ändå används den alldeles för lite. 
  • Glitter. Det finns ju typ inget finare. Jag ska nog köpa en glitterspray.Tänk om allt vore glittrigt. Fint.
  • Pappas tee-shirts. Skönaste plagget ever.
  • Klippning som på Cobrasnake bilden inlägget nedan. Mitt. hår. Går. Av.
  • Rosa, Rött och Orange. Sjukt cool färgkombination.
  • Ny Ipod. Jag är som ett handikappat lamm utan.
  • Röda Korset. Fyll en påse för 100 spänn liksom.
  • Krusat hår. Konstigt, fult, hemska minnen och sjukt coolt.
  • Alexander Wang. Se ovan. Allt är inte fint, men väldigt mycket. Jag vill ha ett par jättestora jeansshorts och kavaj med uppvikta armar. Och sommar.

 Nora


107635-1525

107635-1525
107635-1531
107635-1530'

Cobrasnake får en oftas att vilja mycket. Just nu får det mig att vilja bli mörkmörkhårig (bra då att jag gjorde slingor för en timme sedan). Det får mig att vilja ha helsvart och en massa blommigt. Men framför allt så vill jag ha det där håret i mitten. Så ska jag klippa mig.

Nora

S-s-Saturday. Sunday

107635-1517

Igår hade jag på mig denna mundering, inget speciellt men ändå. Jacka från H&Ms barnavdelning, halsduken H&M, Skor Bianco, Linne från Carlings och mössan är Linneas. Jag tycker om mössa, det är fint och döljer en dålig (varje dag för min del) hårdag. Jag tror inte att Linnea märker om jag tar den. Ja, så får det bli.

Gårdagen var fin och bra. Anna gjorde chokadbollssmet för typ 15 personer som jag har ätit hela morgonen. Gott baby!

Puss!
Nora

AIFE

107635-1511

Gjorde ett litet "aife genom tiderna-kollage" Jag gillar Lisas byxor där uppe, man ska kanske ta och låna dom någon dag.

Nu väntar jag bara på det där mailet så det blir lite ändring och ordning och reda på det här stället. Men tills dess blir det nog en fika på stan!
Nora

Imorgon kanske

Jag borde blogga om något fint och inspirerande, men jag orkar inte. Idag har jag bara suttit hemma med morgonrock och varit för sjuk och trött för skolan. Tillfälligt, får man hoppas.

Nora

Jag lever ett tag till

107635-1509107635-1510
Bild tagen och redigerad av Anna

JAG FICK MVG PÅ DE JÄTTESTORA SOPROVET, YESYESYES! (Bilden passar bra tycker jag)

Nu ska jag plugga till nästa som är imorgon och det ger mig sådan ångest allt plugg att jag måste fnissa tyst för mig själv för att jag inte ska bli galen. Men det kanske trots allt bara är ett steg på vägen. Fnissandet alltså. För vilken normal människa fnissar?


Ps. Denna blogg handlar typ bara om skolan nu. Men det är vårat liv nu som vi desperat klamrar oss fast vid. Vi inhalerar den som en drog som vi vi känner oss motbjudna av men ända tvingar i oss, medans vi matrar orden "allt kommer att bli bra, det lönar sig i slutändan" till oss själva. Ds.

 


Det skulle kunna vara Minimarket, eller något annat snyggt, svenskt klädmärke

Stockholm imorn!! Bussen går klockan åtta, vi är väl framme då ca halv ett skulle jag tro. Ska bli skönt att slippa Sundsvall ett tag, komma bort från vardagen. På tal om ingenting(eller möjlitvis vardagen) hade vi nationella idag. Mums på den! Fast det gick faktiskt bra, så jag ska inte klaga.

  107635-1504 
  107635-1501  
 107635-1502107635-1505
Mina nya byxor, som jag fick för en billig slant, 49 kronor för att vara exakt. Visst får man lite Minimarketvibbar? Fast långt ifrån.. De kommer ifrån Gina Tricot(!) men det behöver vi ju inte tala högt om.

Lisa

Lite nya fina saker

107635-1498
De nya skorna jag pratade om. Fantastiska. Från Bianco och kostade 650 kr på halva priset. Jag hade typ kollat på dem i två år och plötsligt stod de där med en fin 50% lapp.

107635-1497
En fin kofta fick jag av Amanda också. Fyll en påse på Röda Korset för hundra spännisar liksom.

Det var sol idag! Det gjorde min dag som förövrigt innehöll en trasig mp3 och nationella prov. Det gick rätt bra, men sjukt stressigt. Hur gick det för alla andra nior?

Ps. Trasig mp3 ja. Och jag har inte råd med någon ny, vilket gör att jag inte kommer kunna träna. När jag inte kan träna så kommer jag bli tjock, och för att jag är tjock kommer jag att bli deprimerad. Eftersom jag blir deprimerad kommer jag bara sitta vid datorn hela dagarna och strunta i skolan, vilket kommer att resultera i dåliga betyg och äcklig hy. Jag kommer inte ha några kompisar kvar eftersom jag är tjock, ful, deprimerad och har dålig hy. Och jag kommer inte komma in på något gymnasium för att jag har så dåliga betyg. Så jag kommer vara väldigt lågutbildag och grovt överviktigt resten av mitt liv. Detta blev längre än själva inlägget. Ds.

Nora

70% ull


 107635-1489
107635-1496107635-1492
 107635-1495
Ett av mina senaste köp, en ullväst från Röda Korset, med fina broderier på. Den är lite stor, men det fixar jag med sax och maskin. 40 kronor kostade den, wooho!

Lisa

Le week-end

Stockholm på fredag, yeeah! Jag längtar som bara den! Nu ska jag bara ta mig igenom veckan, så ska jag köpa mig något riktigt fint. Verkligen unna mig något, för jag har kommit fram till att jag inte shoppar ofta, och om jag gör det här i Sundsvall, är det ofta second hand eller rea(som mina två senaste köp!). Nej, nu ska jag spendera! Första stoppet blir i Barkarby, sånt gillar vi. Sedan stan, och fika med vår vän Sofie, som flyttat ifrån Norrland. Balett ska jag också hinna med, så jag har fullt upp heela helgen.

image1480

Lisa

M-monday

107635-1478
Hej. Jag skriver mycket om Lisa numera. Men det är ingen nackdel, hon är snygg och jag tycker om henne. Den här bilden är gammal, men fin tycker jag. Var hos henne förut och lekte, och vi tog fram inspirationsalbumet för första gången på tusen år. En del saker var sjukt oaktuella! Men mycket fint också. Nu ska jag ta tag i mig själv och iväg och träna.

PUSS LOVERS!
Nora

Ps. Amanda kommer ikväll. Lika trevligt som en plexiglassvala skulle vara att ha nu. Ds.
Ps 2. Det blev ingen träning, jag har ont i halsen. Faktiskt! Ds.

Lovisa Burfitt

107635-1473
107635-1475107635-1477
107635-1474
107635-1476
Bilder: Modette

Lovisa Burfitt sviker oss inte heller denna gång. Vår/Sommar 2008. Vilka bilder, sjukt.

Nora

Some new clothes

image1448
Förökning av garderoben
har det blivit. Ett par utsvängda byxor i grå ull och en väst med broderier från Röda Korset, allt för en billig peng.

Bilder kommer, Lisa

Tjenare gullet, ska du med och läsa fantomen?

107635-1462
(jag försökte mig på ett fint typ Karolina kollage)

Så här såg lillalisa ut idag, hon var såpbubbelsöt. Skorna är mina, som jag har köpt på en loppis för en tia, väskan från Zara, sjalen från Blammo, Jackan från Röda korset (typ en tio den också), skärpet därifrån också och tröjan är Linneas.

Förresten, jag har köpt ett par av mina drömskor, visar snart! Jag dör av snygghet när jag tittar och klappar på dom.

Jeko! (fattar ni?!)

Nora


Vad gör en prinsessa som du, på ett slott som det här?

107635-1459
Gatufesten

Hej. Idag har jag, Lisa, Linnea och Anna varit på stan. Där gjorde vi ingenting särskilt som så många andra gånger, men det var trevlig. Sedan åkte jag och Linnea ut till Birsta en stund, där jag fann mitt älskade linne, eller klänning, på Monki för det fina priset 37.50. Mitt andra har krymt förstår ni. Ikväll så ska jag göra ingenting med Anna, det är lite av det fina med den annars så fula vintern. Man får göra ingenting och skylla på att det är kallt. Förresten, jag och Linnea dog när vi skulle hem från stan. Stendog. Jag vill då lova att jag inte ska bo kvar i Sverige under vintrarna när jag blir stor.

Ps. Jag kollade lite i arkivet, och alla inlägg är mycket kallare på vintern. Jag hatar vintern mest av allt. Ds.

I mina dova färger

Jag har suttit och snokat igenom de svenska designernas vår/sommarkollektioner och svart är fortfarande färgen som gäller, året om. Det var inte längesen som alla klagade på att "Nej, men inte ska du ha svart, det är ju faktiskt sommar!" men nu är det mer accepterat. Jag som gärna klär mig i mörka toner, känner att min klädstil passar mer till höst/vinter, men nu vänder det. Jag är helt enkelt snygg året om!

107635-1456107635-1455
Bilder: Whyred och Hope, elle.se

Lisa

RSS 2.0