Julklappskris

Julklappskris? JA! Det är julafton om 12 dagar, och jag har inte köpt en endaste juklapp! I veckan blir det till att julshoppa, men hur ska jag hinna det när jag planerar för en nobelfest, har dansavslutning på söndag, och har inga kläder till det?

Måste lägga upp en lista på allt jag har planerat att köpa och hur mycket det kommer att kosta. Jag vet att mamma önskar sig en Nivea ansiktsrengöring iaf. Förresten, jag vet en present som jag ska köpa, och det är Noras. Nu är du allt bra nyfiken va?

När jag tänker efter har jag faktiskt förberett lite inför juklappsinslagningen. Jag har köpt små presentlådor på
IKEA. De var ju så otroligt söta, så jag kunde inte låta bli att köpa dem.

lådorNivea

/Lisa ♥


Kommentarer
Postat av: Nora

Du hade stavat fel på "förresten" så jag ändrade lite :)

Postat av: Estelle

Niveas är så bra!

2006-12-14 @ 15:13:53
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Lisa

Nora: Tack så mycket, annars hade det varit lite pinsamt :)
Estelle: Jo, enligt mamma är den bäst :)

2006-12-14 @ 18:11:47
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback