Tema: Nobel

Ja , festen var verkligen lyckad. När kommer en liten inblick i våran (för tillfället) glamorösa vardag.

före
Man säger ju att förberedelserna är det roligaste, och ja , kul var det , men gud vad stressigt det blev ! Jag skulle vara på skolan halv 7 eftersom var festfixare, kvart i sju målade jag naglarna. Dålig planering?  Japp.


Vi

 När minglet sattei igång kom kameran fram. Lisa, Victoria, Linnea och Jag ( Nora). Ursäkta min dåliga hållning.

107635-164

Äntligen har dom kommit på att det är coolt att vara stylish. Jättefina och skitsöta var allihop när dom kom i sina finaste kläder. fv. Eric, Vickis kavaljer, per, våran lärare.Oliver, med? August, min kavaljer, Marcus, (som även blev kallad Justin hela kvällen) Lisa kavaljer och Simon, Anna Cajmatz kavaljer.
jag och august

 Eftersom vi inte hade någon fotograf på plats, så tog vi våra egna kavaljerkort. Här är jag och August, som förövrigt var skitsöt hela kvällen , drog ut stolen när jag skulle sätta mig vid bordet och så. I Get the best one! :) 

107635-165

Lisa och Marcus (Justin). Coolt att han valde väst tycker jag ! :) 

Wille och Linnea

William och Linnea med hennes första klänning. Hon bytte nämligen efter halva till en rosa, det var hennes beslutsångest som hoppade fram! 

107635-180

Victoria och Eric. Vickis försöker att böja på knäna utan att det ska synas , för att hon tyckte att det såg så dumt ut när hon var mycket längre än Eric.:)

107635-174

Middagen. Det var så himla fint i våran gamla matsal, man kände sig verkligen glamorös!

107635-179Bild:
Sundsvalls tidning

Självklart så fasnade jag och Lisa på bild i tidningen. Dom frågade om det var några som hade sytt sina klänningar hemma, och vips var vi där :) Jga blev faktiskt väldigt nöjd med klänningen, tur att jag valde guld, det var jag ensam om ! Lisas Klänning blev också otroligt fin ! Läs hela arkikeln här.

emmy

Emmy i Klänning från Salt.

Elin

Elin i klänning från Zara, kofta från H&M skor (Mina) från Bianco och väska från Myrorna. 

Anna

 Anna. Jag vet inte vart klänningen är ifrån, men fin var den ! Å andra sidan så passar Anna i allt, vill ha hennes kropp! Skorna är iallafall från Dinsko, det är som som Lisa tidigare har bloggat om. Visst har hon
fin frisyr?!I just love it !

natalie

Natalie i klänning från Zara. Hon blev lite less på mig för att jag aldrig knäppe någon gång ! :)


107635-172
 
 Som jag alltid har sagt så har allt glammig en oglammig baksida. Lisa och Vickis står i köket efter festen och äter mackor och halsar cider.



Det var verkligen otroligt kul, både att fixa hela festen och vara med. Det ända minuset var att dom flesta gick hem vid halv tolv tolv. Det var efter det som det var som roligast!

/ Nora  ♥

Kommentarer
Postat av: SOCKER

GUD VAD FINA KLÄNNINGAR OCH ALLT!
Värsta baaleeen :-)
Din klänning var jättefin raring, har du verkligen sytt den själv ? LOVELY :-) Och du hade en jättefin håruppsättning och jättesöta skor, och en trendriktig väska! En KLOCKREN outfit helt enkelt!

Måste också säga att jag tyckte han William var het, haha ;-). Och jag håller med dig - Coolt av han Marcus att välja väst :-)

GOD JUL ´v
Socker

Postat av: Sanna

Fiiiiiina klänningar :D Gå in på http://www.blogsoft.se/lathund%20stilmall.pdf och få tips om hur du ändrar designen :)§

2006-12-21 @ 16:44:24
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad fina alla var!!!! Men var hade vickis köpt sina skor? De var verkligen fina!

2006-12-21 @ 17:15:24
URL: http://ainotna.blogg.se
Postat av: Nora

Socker: Tack så himla mycket, jag är själv jättenöjd med den! Det är mamma som har sytt det mesta, men jag har hjälpt till lite ;) God jul själv !
Sanna: Tack för komplimangen och tack för hjälpen, ska testa när jag kommer hem från stugan igen!
Antonia: Ja, alla var verligen jättefina! Det är så kul att se alla så uppklädda! Skorna är från Bianco och det var inte alls längesedan hon köpte dom :)

2006-12-21 @ 17:58:38
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Anna

vad fina bilderna blev! Det var jätte kul kväll!

2006-12-21 @ 19:33:21
Postat av: Lisa

åh, va roligt det ser ut! och va fina alla är :)

2006-12-21 @ 20:22:08
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Johanna

vad kul, alla såg ju riktgit tjusiga ut :)
kramar

2006-12-21 @ 21:42:14
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Frida

Fina alla var i sina klännigeear.

2006-12-22 @ 08:20:55
URL: http://frimoberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Anna: Javisst, det var hur kul som helst! :)
Lisa: Det var jätteroligt, och det var så kul när alla var uppklädda! :)
Johanna: Visst gjorde de? :)
Frida: Det tycker jag med :)

2006-12-22 @ 09:31:10
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback