Efterlyses!


Nu är den iaf min. Den underbara, svarta, fina,  V&R trenchen.  34:an var verkligen perfekt! Kommer med bilder på den sedan. Jag känner mig så fin i den !

 Är det någon som vet vart man kan köpa kinaskor på nätet? Jag vet att
zoovillage hade förut men inte längre. Eller någon som har ett par i garderoben som ligger och skräpar och skulle vilja sälja? :)

Har ni föresten sett att i shoppen på H&M:s hemsida  kan man göra en önskelisa av allt man vill ha ? Kul är det iaf och "låtsatsshoppa" !


// Nora ♥

Kommentarer
Postat av: emilia.

googla på "blammo" dom gör söta små kinaskor till en billig slant, deras saker säljs på mångsa ställen!

Postat av: amanda

totte, du kan köpa sånna på två olika kina affärer som ligger långt upp på drottning.g i sthlm.
där är dom billiga också.

2006-11-15 @ 20:40:44
Postat av: Nora

Okej , men om du hittar några i gbg, eller i sthm är du är där, så ring mig och fråga vilken färg jag vill ha i julklapp av dig *vink*, sen köper du dom :)

2006-11-15 @ 21:24:31
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Anonym

oh, lyckost :)

2006-11-18 @ 11:09:07
Postat av: sandra

V&R trenchen är snygg-snygg-snygg..

2006-11-18 @ 11:09:52
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback