Svävar på rosa moln...

Just nu svävar jag är rosa moln! Mina ankelboots, som tyvärr inte riktigt är i min prisklass ute i butik, ligger ute på Tradera för ett mycket tilltalande pris ! Tänker inte tala om vilka det är fören det är klart (Hoppas, hoppas, hoppas att dom blir mina!) , jag vill inte ha några konkurrenter ;)

Återkommer om mera!

Imorgon blir det Tema "Nobelfest" efter skolan. Vi ska nämligen gå till stans frisörer och fråga om sponsring till priser till lotter som vi ska sälja för att få in pengar till Nobel. Skulle inte sitta fel om några frisörschampon skulle stå i mitt badrumssåp, men nu ska jag inte ta fram min giriga sida mitt i allt rosa skimmer. 

Apropå Nobel , så har jag fortfarande inte en aning om vad det ska bli för klänning. Inspirationen ligger verkligen på noll. Men jag tog fram bilder på olika favoriter, och mariotet av dem var av lätt ballongmodell(Även A-linje), tuptopp, och någon form av rosett, så nu vet jag ju på ett ungefär. Blir det kris kanske jag beställer någon av godingarna från 
Asos. Färgen därimot, är en anna historia. I vanliga fall hade någon nyans av röd varit självklart för mig , men eftersom kalaset är så nära jul är jag rädd att det är många som kommer att ha det.Förslag?



1. Asos
2. Oskar de la Renta
3. Chloé
4.Asos
5. Asos

/ Nora ♥

Kommentarer
Postat av: Sasha

Den första klänningen från Asos var ursnygg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback