En dag med Sara

Nu i helgen har Sara kommit. Jag och Nora gick ner till tågstationen och mötte henne. Hon var som vanligt snygg i sina höga  cheap monday jeans, svart/vit- rutiga Vans och en svart midjekort skinnjacka.

Hon har köpt ett par höga blå jeans på HM som hon inte vill ha, så då ska jag få testa dom nästa gång hon kommer hit. Hoppas att jag kan ha dom, för höga jeans är så snyggt!

Idag var vi på Erikshjälpen och där hittade jag en svart skinnjacka. Den var väldigt lik Saras faktiskt! 360 kr! Värsta fyndet! Jag köpte också ett smalt flätat skärp och en brosch med ett guldlöv på.

En bra dag tillsammans med Sara, men nu måste jag gå för nu ska jag träffa Sara igen.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Antonia

http://www.teenpeople.com/teenpeople/0,22298,,00.shtml

gå in och titta!

Postat av: nora

Bilder på inköpen tack !

2006-10-09 @ 17:54:30
Postat av: Lisa

Du har kamera! :D

2006-10-11 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback