Lisa goes Gunde Svan

Så här sportig har jag inte varit på länge! I fredags åkte jag och Linnea längdskidor. Jag som inte har stått på ett par längskidor på typ fyra år, skulle nu åka 7 km helt plötsligt.

Mamma hade precis vallat mina skidor så jag tänkte att det skulle gå jättebra. I början gick det bra, eftersom att jag åkte på en raksträcka, men sedan när jag åkte i uppför- och nedförs backarna gick det inte lika bra längre! Nedför gick det hur snabbt som helst, jag for ur spåret och vips låg jag i djupsnön. Uppför gled jag bara bakåt, och mina armar var helt slut efter allt åkande. Vi hade jättekul tillsammans, men jobbigt var det, fast fikapauserna var nog ändå bäst! Någon annan som har erövrat skidspåren i år?



Snart vankas Åre med konfirmationsgruppen. Det är ju hur kallt som helst, så jag skulle behöva en stor och mysig jacka álá Fjällräven. Mamma har haft en blå, men den är väl borta för länge sen. Någon av dessa två, fast i en annan färg kanske, skulle jag kunna tänka mig ha. Får spana om någon skulle kunna tänkas finnas på rea, vem vet..

107635-352107635-355

Bilder:
Fjällräven

/Lisa ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Den första har funnits på rea för 3000 kr. Den är också super mysig men den andra är inte helt fel den heller, ivarjefall inte på utsidan :D

Postat av: Victoria

Jag längtar också till Åre, det kommer att bli hur kul som helst! Jackorna var riktigt snygga, hoppas att du hittar någon :)

2007-02-11 @ 18:35:15
Postat av: Malin

jag gillar den första jackan:)

2007-02-11 @ 18:50:33
URL: http://malinss.blogg.se
Postat av: Nora

LISA NEJ! INGEN FJÄLLRÄVEN!! Inte någon av de där iaf!

2007-02-11 @ 20:39:23
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: LinneaSjöbergOkfors

Enligt Mitt minne var det i Lördags* vi var ute på tur i skogen, och Inte i Fredags. :)

2007-02-11 @ 21:31:04
URL: http://LinneaOkfors.webblogg.se
Postat av: sofia

åkte också längd häromdan, var dock för lite snö :(

2007-02-11 @ 21:32:02
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback