Prima ballerina

Dagen började jag nervöst, genom att hålla tal inför klassen, eller ja..tjejerna iaf. När jag hållit mitt 3 minuter långa tal om dans, så kändes allt genast mycket bättre. Hela dagen bara flöt på, allt gick jättesnabbt.

Efter skolan gick jag, Nora, Victora och
Linnea ner på stan. Nora skulle kika på skorna från Din sko, som hon har bloggat om tidigare. (Som hon förresten köpte!) Jag hade inte direkt några ärenden, jag skulle ner och prata med min danslärare, och gå en sväng på stan med mamma. Det var inte alls tänkt som en shoppingtur, men jag kom iaf hem med två nya fynd.

Den här vita t-shirt/klänning från HM. Den kostade egentligen 79.50, men jag fick den för halva priset eftersom att ärmen var lite trasig. Men det lagar jag snabbt! Det var ett riktigt fynd iaf.
Svart skinnskor från Din sko. De kostade 380 kr, ett bra impulsköp.

jag


Fotograf: Christer Strandberg


Men det bästa idag är ändå när jag var på min dansskola. Jag prata med Anna-Karin om vilka danser jag skulle gå nu i vår. Jag sa att baletten var jag säker på och så. Och då föreslog hon att jag skulle flytta upp, till den avancerade gruppen. Och då måste jag dansa i tåspetsskor, det som jag har drömt om så länge, äntligen! Plus att jag byter upp mig till avancerad jazz två ggr i veckan.

Jag älskar att dansa!



Fotograf: Lisa Strandberg

/Lisa ♥

Kommentarer
Postat av: Antonia

ÅÅH! Coolt, säg till när det är dansavslutning, jag kommer!

Postat av: Lena

Helt underbart med tådans! Grattis! Återigen, vilken bra blogg! Kram Lena

2007-01-21 @ 14:54:06
Postat av: Lisa

Antonia: Ja, visst är det? Det ska jag göra :)
Lenea: Ja, det ska bli hur kul som helst. Tacktack :)

2007-01-21 @ 18:12:14
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: victoria

åh, jag dansar tåspets. men min lärare är lit elustig. med tanke på att jag började om med baletten för bara ett o ett halvt år sedan! haha
fats jag suger på det för mina fotmuskler är för korta. usch!!
men det är fint, om man kan ^^

2007-01-21 @ 19:20:13
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: victoria

Fina bilder

2007-01-22 @ 16:35:56
Postat av: Lisa

Victoria: Ja, jag är ju lite smånervös nu. Jag ska börja i den avancerade gruppen där alla redan har tåspetss..satt det blir spännande :)
Victoria: Tack så mycket :)

2007-01-22 @ 18:14:10
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Anonym

Lördag+inköp av tåskor=sant!!!
Det är väl en bra medicin, eller hur!!
P&K från M

2007-01-24 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback