aife
Intresserad?
107635-1236
(Som på första bilden, likande på andra, men inte riktigt.)

Fick rätt bra respons på fejkskinnkjolen som jag sydde till Amanda när hon fyllde år. Och nu funderar jag på, om någon skulle vara intresserad ifall och tog mått och sydde till försäljning? Ska försöka fixa fram en bättre bild på kjolen isåfall. Maila på [email protected], eller skriv en kommentar.

Idag så har jag och Anna gjort mycket nytta till världen och pluggat till engelskaprovet imorgon. När vi kände att vi hade varit tillräckligt anbitiösa så gick vi till Ica och köpte pepparkaksdeg. Den är nästan slut nu, men så kan det bli när man pluggar på fastande mage.
Nora
B

Fasen vilken snygg :)

Frida & Fabulous

Pris i så fall? Superfin!

amanda

Jag är intresserad, men vad skulle den kosta?

fairyelin

ååååhh, du är stylish noris. vad kostar syrran din?

emmma

skitnajs, hur mkt skulle dt kosta ?;) ha en bra dag ! :)

agnes

Jättefin kjol! :)

Elin

Åhh såå skitans snygg. Synn man inte passarin. Kram

Helena

Hur mycket hade du tänkt att ta för den?

Helena

Oj de var ju inte alls mycket :) då är jag helt klart sugen!!

Nora

Sv: Jag tänkte 160 kr, det är 80 kr+materialkostnad :) Så 160 kr+frakt!

mirad

Åh, det låter ju super! Är det bara för den här veckan typ eller skulle jag kunna kontakta dig när jag får pengar:)?

kia

oj jävlar, fett snygg! jag blir sjukt sugen på en! jaa.. jävlar alltså

SKÖNHET/Tips&Råd

Nej va synd! Det är väl det dåliga där. Svårt att hitta en ton som är helt rätt och blir det fel nyans ser det absolut inge bra ut:P

Men gud va duktig du är på att sy! Dock har jag redan kjolar så det räcker men annars hade jag inte tvekat=)

ellenh

oh oh oh värför måste man vara så jävla pank ! jag måst fråga mamma , eftersom jag länge har villa ha ett :) du är jätte snäll som meddela ! tack kram

Missankre

jag vill ha en såndär svart kjol. :D
vad skulle de säljas för?

kram

amanda

Okej! Kanske köper en då :)

Adéle

jag skulle mörda för en skinnkjol! vad skulle du ta för en?

Amanda

Jag kan köpa en på direkten! :)
Maila mig om du vill sy upp en.

JoannaAmandaLo

Den var RIKTIGT snygg!

Victoria

Sjukt nice. Syr du fortfarande upp skinnkjol?? ^^ /v

Johanna

Säljer du fortfarande kjolen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress