Le week-end

Stockholm på fredag, yeeah! Jag längtar som bara den! Nu ska jag bara ta mig igenom veckan, så ska jag köpa mig något riktigt fint. Verkligen unna mig något, för jag har kommit fram till att jag inte shoppar ofta, och om jag gör det här i Sundsvall, är det ofta second hand eller rea(som mina två senaste köp!). Nej, nu ska jag spendera! Första stoppet blir i Barkarby, sånt gillar vi. Sedan stan, och fika med vår vän Sofie, som flyttat ifrån Norrland. Balett ska jag också hinna med, så jag har fullt upp heela helgen.

image1480

Lisa

Kommentarer
Postat av: andreas

Barkarby är väldigt bra:) när jag var där hade dom 70% rea på 30%:)

Postat av: Nora

Fult jag har knäppt jackan.

2008-02-06 @ 18:18:09
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: sofie

låter väldigt bra lisa =)

2008-02-07 @ 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback