S-svar del 2.

Svar del 2

Hade ju glömt bort det här med frågorna, men här kommer del 2!

107635-1580

Postat av: Elin
Hur ser en perfekt dag ut?
Nora: En perfekt dag..en perfekt dag är på sommaren, att vakna upp och det är underbart väder. Man har inte så mycket planer, så man går ner till Sidsjön, badar och sätter sig på en brygga med trevligt sällskap. Fika har man med sig också. Där sitter man i flera timmar, för att det är varmt hela tiden. Sedan på kvällen så går man ut och har kul, träffar massa folk, i bara ben och linne.  Hur ser eran perfekta dag ut?
Lisa: En perfekt dag för mig är att inte känna någon som helst press, eller stress för den delen. Man får ta allt som det kommer, i sin egen takt.

Postat av: Angelica
Hur lång är ni?
Nora: Jag är ungefär 1.66 skulle jag tro. Lisa: Jag är nog runt 1.70.

Bästa årstiden?
Nora: Sommaren, lätt! Hela året är en lång väntan på sommaren.
 Lisa: Sommaren slår allt, men en riktigt vit vinter är också fint.

Vad har ni för kamera?
Nora: En casio exilim, rosa, med 10.1 megapixar. Men ofta fotar
Anna åt mig, och hon har en Nikon D40x.
Lisa: En Samsung GX1L

Postat av: L I S A
Hur långa kan ni tänkas vara?
Svaret ser du lite längre upp :)

Hur svarar ni i telefon? Hehe
Nora: I mobilen "Hallo?", eller "Hej" om jag ser vem det är. Eller med asful röst om det är någon av mina töntkompisar som är lika ful som jag "Heeeeeeeeeeeeeej Liiiiisa" (tex)
Lisa: "Hallå", eller om jag ser vem det är; "Nämen hej" eller "Vad vill du?" haha!

Beskriv !varandra! med 3 ord.
Nora: Lisa är..Lisa är väldigt söt, lugnande och nördig (på ett bra sätt, som jag gillar).
Lisa: Nora är virrig, fairy och såklart väldigt snygg!

Postat av: LinnRuby&Millan

hur gamla är ni?:)

Vi är födda 92 :)

Postat av: L.

vad har ni för framtidsplaner?
Nora: Efter studenten ska jag ha jävligt kul så länge det går, resa en massa och träffa nytt folk. Jag ska bo på massa olika ställen. Sedan ska jag ta mig i kragen och med hjälp av mina erfarenheter ska jag skaffa en jävligt bra karriär. När jag har skaffat mig det så vill jag nog ha familj, iallafall barn. 

Lisa: Jag ska ut i världen! Lära mig nya språk, och vara skitsnygg! Jag ska ha riktigt kul tills det är dags att göra något vettigt (typ skaffa jobb), fast jag ska såklart hitta något som jag tycker är kul att hålla på med. Senare ska jag skaffa mig familj, och barn vill jag ha! Men max två. 


Hur många pojkvänner har ni haft?
Nora: Inga, än så länge.

Lisa: Inget seriöst.

Postat av: Anna olsson

vad lyssnar ni på för sorts musik?
Nora: Vi lyssnar på väldigt olika! Just nu lyssnar jag mycket på Babyshambles, Queen, The Ark, Hardcore superstar, David Bowie, Spice Girls. Laddade just hem från Juliette Lewis, jävligt bra faktiskt.

Lisa: Hip hop och RnB, Nora hatar min musiksmak! Jag gillar Justin, Timbaland, svenskt som Snook, med lite blanding av t.ex. Lykke Li, The Fray och Mando Diao. Det varierar, men mest hip hop.

Vad är ert favorit program?
Nora: Desperate! Alltid. Och Vänner.

Lisa: Jag säger som Nora, Desperate! Men annars tycker jag om alla serier på söndagsmornarna, ligga i sängen och bara strökolla till frukosten.

Bästa affärerna?
Nora: Röda Korset, H&M, Beyond Retro tycker jag.

Lisa: H&M, Röda Korset och Weekday gillar jag.


Bästa staden?
Nora: Jag vet faktiskt inte riktigt, har inte varit i så många städer. Just nu vill jag väldigt gärna åka till London. Göteborg är ju också väldigt fint och Stockholm är ju inte fel.

Lisa: Stockholm!


Postat av: Okurt

När kommer ett fint inlägg om eran fina vän okurt/lency/okan/oken/okis/lennan/lencyfrid/lennybenny,? hahhaha:D:D
Aldrig. Hon är för töntig.

Postat av: elins

Nora: är du rysk? nej jag bara skoja (: hur ser drömpojken ut?
Nora: Haha, nej, jag är inte rysk, helsvensk. Drömpojken är lång, men inte för lång, smal, absolut inte biffig, fast vältränad rygg. Sedan har han brun/svart smålockigt hår. Lite tovigt också, så jag inte känner mig ensam. Han har skitsnygga kläder, som han bara har slängt på sig på morgonen. Perfekt matchande omatchande. Det blir alltid bra eftersom hans garderob bara innehåller snygga kläder. Just det, han har de bruna bootsen som fanns på Bianco förrå året också. Mina få krav där.

Lisa: Okej Nora, keep looking! Han lär ju knappast finnas i Sundsvall iaf. Min drömpojke ska ha bra hy, xxtremt viktigt! Välformade ögonbryn är också ett plus. Han ska vara smal, han behöver inte vara alltför lång, men längre än mig iaf. Han ska ha bra stil, gärna kläder som jag kan låna. Han ska vara brunhårig och ett par gröna ögon skulle inte sitta fel.

Postat av: Jessica

Var går ni för linje eftersom ni får göra så roligt projektarbeten?
Vi går bara i nian, men vi har bäst skola så vi får göra massa roliga saker ändå. Typ fixa nobelfest.


Postat av: Anna
hmm ok..vilka tre plagg skulle ni inte kunna leva utan?
Nora: Svårt..strumbyxor, en kort hög tight kjol, och min stora stickade kofta från Myrorna.
Lisa: Svarta långa koftan, Acnelinnet (linnen), ett par lössittande byxisar.

Postat av: Karin
Vad roligt.. vad är era framtidsplaner? och var bor ni, för det har jag inte kollat.
Nora och Lisa: Det kan du läsa i en fråga ovan :) Vi bor i Sundsvall.

Postat av: unique lover

vilka äffaren i s-vall gillar ni bäst? näst efter unique då;) haha!:P

Nora: Haha unique ja. Nej men mina favoriter är nog Röda korset, H&M och Bianco. 
Lisa: Team Sportia, Donken, Teliabutiken (mysig stämning) och Hälsokost. 

Hejsvejs! 


Kommentarer
Postat av: anna

svar: jag vet inte :O har efterbehandlingen i nu =)

Postat av: Klara

Är ni bara 92or? :o:) Jag trodde att ni skulle vara rätt så mycket äldre... :D

Kramkram

2008-02-19 @ 07:41:18
URL: http://www.baverhojt.blogg.se
Postat av: elins

moahahah nu fick jag mitt svar!! (:

2008-02-19 @ 11:41:49
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: FashionWay

Välkommen att bli medlem på www.FashionWay.se

2008-02-19 @ 14:47:38
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: LISA

Trevlans! :)

Puss,

2008-02-19 @ 16:47:53
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

tävling i min blogg!

2008-02-19 @ 17:06:22
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Marie

Kul, läsa alla era svar...men det där med drömkillen Lisa - får en bra bild av hur han ska se ut, men hur vill du att han ska VARA??
SUPERSNÄLL och lika smart och klok som du är, hoppas jag!!
P&K,M

2008-02-19 @ 19:16:02
Postat av: Marie

Kul, läsa alla era svar...men det där med drömkillen Lisa - får en bra bild av hur han ska se ut, men hur vill du att han ska VARA??
SUPERSNÄLL och lika smart och klok som du är, hoppas jag!!
P&K,M

2008-02-19 @ 19:16:28
Postat av: amandaokfors

hahahahaha , äkta nöööörd min syster är ;)

2008-02-20 @ 13:24:09
URL: http://amandaokfors.blogg.se
Postat av: Anonym

kul att läsa, jag älskar också röda korset !

2008-02-20 @ 14:45:46
Postat av: amanda

ojdå, det ovan var från mig !

2008-02-20 @ 14:46:09
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: aggnot.

Att säga att du kollar på serier på söndagsmornarna fick mig nästan att tappa all respekt för dig.

2008-02-20 @ 21:40:34
URL: http://aggnot.webblogg.se
Postat av: sofie

Älska hardcore superstar! ;D

2008-02-27 @ 12:59:47
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback