Sammanfattning av 2007

Jag tänker inte göra något "hela året inlägg" som många andra har gjort så fint. Nä, jag väljer ut lite blandade favoriter ur 2007, utan ordning.

107635-1337
Nyår var såklart en av dem. Se fler bilder två inlägg ner. Fin fin fin kväll.

image1303
ModeEko projektet som vi och några stycken till jobbade med i skolan. Tanken var konsumera mer miljövänligt, och som projektredovisning gjorde vi en modevisning med second hand och organiskt odlade kläder, som vi fick låna från olika butiker. Det var nog det roligaste jag hittills gjort i skolan!
107635-1268
Min älskade kjol! Det är nog det plagget som är mest använt 2007, och det bästa! Tack så mycket Lisa♥

107635-1253
Det var verkligen kjolåret för min del. Här är ännu en favorit.

107635-1250
Denna outfit. Favoriten är klänningen. Och jackan. Och skorna, och armbandet.
107635-1338107635-1339
Alla kvällar med underbara vänner, det mesta från klassen. I år har tjejerna från klassen bara kommit varandra närmre, och det är bäst!

107635-1196
Detta med paljetter var också en favorit, mest av allt ville (och vill) jag ha en lila eller rosa paljettjacka. För jag älskar allt som glittrar fint.

107635-1187
Kate och Pete var definitivt årets par. Detta är en av de finaste bilderna jag vet på dem. Fråga mig hur jag kan gilla två nerknarkade lodisar för tusende gången, men ni får alltid samma svar. Jag älskar dom bara.

image375
Plåtningar med Anna. Den här bilden gillar jag.
107635-1121
Ännu en kjolfavorit. Även den hemmasydd.
Klicka för att stänga bilden
Min fina kamera. Dom gick sönder efter ungefär en månad. Jag dog.

image1073
Den bästa tröjan jag haft skulle jag tro. Den kändes ännu mer underbar när den hade försvunnit. Jag dog ännu en gång. Det, tillsammas med att kameran gick sönder, och att Alex Schulman slutade blogga, utgjorde årets största förluster materiellt.

image547
Även plåtningar med Lisa var populärt. Men det var bara hon som var duktig på att ta bilder, så det var endast bilder på mig som blev bra. Om man bortser från att hon är snyggis iallafall då.

image546
Ännu en.

image727
En annan gång.

107635-873
Sommaren var underbar. Skolavslutningen likaså.

107635-1340
Gatufesten var...gatufesten går inte att beskriva. Det bästa på hela året.

107635-1341
Den här tycker jag också om. Tagen av Lisa. Se resten av bilderna här.


Jag gillade även att Amanda flyttade till Stockholm, där blev det en del besök.
107635-1342
Resan till Thailand med Linnea och hennes familj var också ett var årets höjdpunker. Vill ofta tillbaka!

Ja, detta var en liten sammanfattning av 2007. Det har varit ett mest bra, men visst fanns det dåliga saker också. 2007 sommar var den bästa jag varit med om, och jag har fått många nya kompisar, främst i klassen. Värst var när Lilla Sofie flyttade till Stockholm för ett litet tag sedan. Jag har blivit mycket annorlunda som person, i alla fall som jag ser det själv, starkare. Andra små saker är att Kate Moss är och var det snyggaste jag visste, när Alex Schulman slutade blogga var hemskt, Elin skrev vad hon tyckte om modebloggare och mycket annat, Jag började blogga på ett annat ställe, och en massa annat.

Nora

Kommentarer
Postat av: amanda

bra sammanfattning av året norcy ! :D
håller med om att man ooofta , ofta saknar thailand !
Lisa borde också göra en sammanfattning av sitt år med många bilder :)

2008-01-03 @ 21:56:02
Postat av: Kajsa

Ser ju ut att ha varit ett finfint år för dig verkligen! Massa vänner, roligheter, minnen och fest! Jag känner mig som värsta egot som hade en årsresumé av bilder men typ bara på mig själv! Hahahahaa Men jag hymlar iaf inte med att jag är egoist! Nåja nästa gång ska det promotas de bästa vännerna.

Postat av: katrin

Gud vilket roligt år ändå :) Jag är fortfarande avis att ni fick ha ett så roligt projekt i skolan! men du.. du behöver inte vara rädd för att ingen ska svara, jag kommer iallafall ställa frågor :)

2008-01-03 @ 23:21:58
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Katja

Vilket härligt år du haft!

2008-01-03 @ 23:41:37
URL: http://www.katja.tjejsajten.se
Postat av: lisa

Alla bilderna är underbara!

2008-01-03 @ 23:45:15
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: anna

svar:
1: de är fina påfåglar som pussas
2: de är en fin detalj.
3: paint ger inte så många möjligheter

LOVE PEACE & UNDERSTANDING, BABY

2008-01-04 @ 01:04:03
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: Johanna

ÄÄlskar din blåa tröjja!:)

2008-01-04 @ 12:06:54
URL: http://johannadinfurs.blogg.se
Postat av: Amelie

SNYGGA BILDER, men vad rolig den modevisningen verkade, det ska jag föreslå för min sy-lärare!! Gick det bra? och fick ni LÅNA kläder?? :)

2008-01-04 @ 12:57:25
URL: http://lisaamelie.blogg.se
Postat av: Sofie

både elcy och jag var blondis på gatufesten :D

2008-01-04 @ 13:14:21
Postat av: systugan

gud vilka härliga bilder och härliga kläder! :)

2008-01-04 @ 13:35:22
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: Sofia

snygg stil du har! var åxå på gatufesten;D btw, var haru köpt peace-halsbandet? skitsnyggt ju!;P

2008-01-04 @ 18:04:20
URL: http://sofiasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Pernilla

Så många fina plagg! Älskade verkligen den där klänningen från Indiska, men oavsett vilken storlek jag provade såg jag ut som ett tält i den - väldigt konstigt eftersom många, typ du, som är mycket smalare än mig bär upp den helt perfekta. Herrens vägar äro outgrundliga, som jag skulle ha sagt om jag var troende...men nu är jag ju inte det, fast jag säger det ändå för det låter klokt :-P

2008-01-05 @ 19:35:29
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Therese

Älskar bloggen! måste bara fråga.. älskar verkligen även dina fina ögonbryn. Använder du typ nån penna eller liknande för att fixa dem eller är dem alltid så snygga? :D /Kram

2008-01-06 @ 00:46:50
Postat av: Nora

Sofia: Tack! Det kommer ifrån glitter :)
Therese: Vad kul, tack! Jag använder bara en vanlig ögonbrynspenna att fylla i med, de är gansksa ljusa egentligen :)

2008-01-06 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback