Vad gör en prinsessa som du, på ett slott som det här?

107635-1459
Gatufesten

Hej. Idag har jag, Lisa, Linnea och Anna varit på stan. Där gjorde vi ingenting särskilt som så många andra gånger, men det var trevlig. Sedan åkte jag och Linnea ut till Birsta en stund, där jag fann mitt älskade linne, eller klänning, på Monki för det fina priset 37.50. Mitt andra har krymt förstår ni. Ikväll så ska jag göra ingenting med Anna, det är lite av det fina med den annars så fula vintern. Man får göra ingenting och skylla på att det är kallt. Förresten, jag och Linnea dog när vi skulle hem från stan. Stendog. Jag vill då lova att jag inte ska bo kvar i Sverige under vintrarna när jag blir stor.

Ps. Jag kollade lite i arkivet, och alla inlägg är mycket kallare på vintern. Jag hatar vintern mest av allt. Ds.

Kommentarer
Postat av: popbejb

vilken snygg bild. Jag vill ha sommar nu tack! =)

Postat av: anna

bit mig. hårt. kommer snart med poppizzzar. ICEMAN kommer jag sannerligen att vara när jag är framme hos dig, vid sjön, uppe på berget. :)

2008-02-02 @ 19:00:15
URL: http://aaccz.blogg.se
Postat av: vendela

snyggt! haha åh, rubriken är från underbara mysteriet på greveholm väl? om jag inte är helt ute och cyklar :P

2008-02-04 @ 23:25:03
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback