Svar!

Postat av: Linnea

Vem kom på idén att starta bloggen?
Det var nog Nora det.

Har ni någon gång ångrat att ni startade den tillsammans, och inte en egen?
Nej, det skulle bli alldeles för jobbigt. Detta passar bättre och man får mer inspiration på detta vistet. Vi har vi även varsin privat blogg satt.

Hur går det med att byta till tjejsajten?
Det går framåt, Lisa har till och med tagit orden i sin mun!

Hur mycket pengar lägger ni ut på shopping i månaden?
Lisa: Jag lägger inte mycket pengar alls på det, typ 300 kr i månaden,  jag storshoppar helre när jag åkter till tex Stockhom.
Nora: Ja..oftas mer än vad jag har råd med. Men då ingår fika också, det är väldigt viktigt. Kanske 700 kr i månaden. Fika som sagt.

Sluuuutligen, hur känns det att troligtvis få fortsätta gå i samma klass på gymnasiet?;)
Det känns kul att fortsätta i samma klass, och vi jobbar bra tillsammans. (utom när vi slåss och bits).

Postat av: --

Hur länge har ni haft bloggen?
Snart ett och ett halv år, startade den i september 2006.

Hur många läsare har ni per vecka? :)
Per vecka? Jadu. Ungefär 400 om dagen. Räkna du :)

Postat av: m

dricker ni , om ni gör så vad ? hur ofta ? röker ni ?

Ja, saft och mellanmjölk.  Nej röker gör vi inte. 

Postat av: Nicci
Fråga till er båda: Hur är ni som personer?
Lisa: Jag är en tönt. Jag har sämst humor. Men mina kompisar tycker om mig ändå. Jag är glad också, fast ibland blir jag arg och kastar mobilen i väggen. Jättehårt.
Nora: Jag är ganska disträ, glömmer typ nyckeln tre gånger i veckan. jag har skapat min egen religion också, så jag är en väldigt djup person. Ps. Batman är min Gud, Ds.

Har ni pokvänner?
Nej ingen av oss. Vi är nunnor.

Om ni inte bodde i Sundsvall vart skulle ni vilja bo då? :-)
Nora: London! Eller Stockholm. Eller New York. Eller Thailand. Eller Säfle. (Lisa du ska också till London med mig!)
Lisa: Antingen Stockholm eller Frankrike.


Postat av: Elin
Vad vill ni bli när ni blir stora?
Lisa: Bagare...Elektriker...Nä men jag vet faktiskt inte. Men jag tycker om att sy, så någonting som har med det att göra skulle vara fint.
Nora: Journalist. Kan tänka mig väldigt olika sidor av journalistiken, både liksom politik eller mode. Eller Skådis. Haha hej Klyscha. 

Favoriträtter?
Lisa: Omelett med sparrisstuvning. Eller smörstekt aborre.
Nora: Hahahaa, töntlisa! Mackor! Och lax, jag är ju trots allt uppvuxen i ett fiskeläge.

 Fritidsaktiviteter?
Lisa: Jag dansar massa olika saker. Balett, Jazz, Street, Hiphop.
Nora: Jag spelar teater, och älskar det. 

Nu ska vi göra våfflor, svarar på resten av frågorna sen. Puss!

Nora och Lisa


 


Kommentarer
Postat av: LISA

Haha, klockrena svar ;)!

Postat av: LISA

Ha en fin kväll!

2008-01-26 @ 17:33:26
URL: http://lisaplace.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

Kul!

2008-01-27 @ 00:04:30
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-01-27 @ 12:20:53
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Jessica

haha nora du är ganska rolig du (:

2008-01-27 @ 20:37:26
URL: http://jssca.blogg.se
Postat av: amanda

va har lisa för annan blogg ?? :D

Noras andra blogg visste jag redan om , men där uppdaterar du ju aaaldrig ;o

2008-01-28 @ 09:48:40
URL: http://amandaokfors.blogg.se
Postat av: Helena

haha ni är för sköna :)

2008-01-28 @ 22:52:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback